Google Ads Display inzetten om je naamsbekendheid te vergroten?
Met een Google Display campagne adverteer je met banners. Oftewel beeldadvertenties die zichtbaar zijn op externe websites. Denk hierbij aan de reclames die je wel eens ziet bij YouTube video’s, nieuwswebsites zoals AD.nl of overige externe website die de ruimte hiervoor bieden.
Het voordeel van een Display campagne van Google is dat je vaak tegen relatief lage kosten per klik enorm veel vertoond wordt. Voor een zeer laag budget kan je dus wel duizenden vertoningen behalen. Een Google Ads Display campagne is dus echt een campagnetype gericht op zichtbaarheid en naamsbekendheid.
Welke Google Ads Display strategie past bij jou?
Een Google Ads Display campagne kan je op verschillende manieren inzetten. Je kan de targetting, met andere woorden de doelgroep, waar je de campagne op wilt richten zelf instellen. Zo zijn er 6 verschillende mogelijkheden bij het inzetten van een Google Display campagne:
#1
Samen Doelen Behalen
Transparantie in de haalbaarheid van de gestelde doelen.
100%
Samen Groeien
Aantoonbare groei in het eerste jaar van onze samenwerking.
5 sterren
Klanttevredenheid
Onze klanten zijn tevreden over de communicatie en resultaten.
Meer weten over Google Ads Display?
Wil jij de voordelen van een Google Ads Display campagne zelf ervaren of ben je nieuwsgierig naar welke Google Ads Display strategie passend is voor jouw website?
Plan direct een vrijblijvend adviesgesprek in. De Google Ads Display specialisten van Impaqto helpen je graag verder met het opzetten van een passende strategie voor jouw markt!
Bekijk onze diensten
Nieuwsgierig naar onze expertises?